7.8.2019

Jak na to, aby se o Vaší stránce vědělo a lépe se dostala do povědomí?

Zodpovědně ladíte svůj web, doplňujete ho aktuálními informacemi a věnujete tomu spoustu energie? Děláte vše pro to, aby se jeho návštěvnost zvyšovala, ale jde to zatím pomalu? 

Poradíme Vám, jak na to!

A pozor, nemusíte být právě profesionálem v SEO ani PPC reklamě. Základní nastavení pro zlepšení vyhledatelnosti zvládnete stejně snadno, jako jste tvořili Váš vlastní web s PageRide.

Zápisy do veřejných rejstříků

Ať už je Váš web o rybaření, vlastníte obchod s rybářskými potřebami, či píšete o svých cestách, měli byste na internetu zapátrat po veřejných rejstřících, kam Váš podnik či organizaci zapsat. Základními a nejvyhledávanějšími jsou bezesporu zápisy na google.com a seznam.cz. Velmi doporučujeme zápis v obou z nich. Nezapomeňte v popisu uvést, čeho se Vaše činnost týká, Vaši adresu fyzickou i webovou a kontakt.

01-invira-google

Zápisy do zájmových rejstříků a portálů

Vyhledejte si na internetu sdružující portály právě pro Váš obor a vložte tam svůj zápis. Pokud například repasujete turbodmychadla do aut, zapište se na automobilová fóra. Chováte čivavy? Přidejte se na fóra o psech ;)
Potenciální klienti, zájemci si Vás pak mohou snadněji dohledat. Docílíte tak zároveň dalšího kvalitního a relevantního zpětného odkazu, o kterých si povíme dál.

Relevantní zpětné odkazy

Vyhledejte a navažte relevantní spolupráce se svými partnery. Zpětný odkaz zahradnictví na stránce výrobce oceli asi nebude to pravé ořechové, ale u takového distributora zahradní techniky může mít smysl. Případně lze zpracovat formou referencí, kde je zpětný odkaz na web také umístěn. Podobně jako na našem webu.

Publikování článků a originálního obsahu

Udělejte si čas a plňte Váš web originálním (žádné copy/paste) obsahem, který v sobě zahrnuje klíčová slova, odpovídá na možné dotazy Vašich potenciálních návštěvníků a může tak přilákat další nové zájemce o kvalitní a relevantní obsah. Inspirovat se můžete na našem blogu.

05-blog-pageride

Sociální sítě – profil

Nejpoužívanější sociální sítí v Česku je Facebook a hned druhý za ním pak Instagram. Pokud uznáte za vhodné (zde je opravdu potřeba zvážit, či se poradit s odborníkem), založte si veřejný profil o vaší činnosti. Určitě zvažte i fakt, zda budete mít čas je aktualizovat a plnit fotkami, videi a dalším obsahem. Není nic horšího, než prázdná stránka s posledním příspěvkem z loňska.

 Sociální sítě – aktivní účast ve skupinách

Na Facebooku také funguje velká škála různých zájmových a lokálních skupin různého zaměření a charakteru. Přidejte se k těm, které odpovídají Vašemu zájmu nebo místu působení a přispívejte do diskuzí relevantními komentáři, ve kterých můžete odkazovat také na Váš web, kde jsou uvedeny detailní informace.

k

Pokud si přeci jen nevíte rady, jak postupovat, velmi rádi Vám podáme pomocnou ruku. Kontaktujte nás pomocí našeho kontaktního formuláře a naše milá kolegyně Vám ráda poskytne individuální nabídku a pomůže s realizací.

  • Komentáře jsou prázdné.