7.8.2019
Jak na to, aby se o Vaší stránce vědělo a lépe se dostala do povědomí?
Zodpovědně ladíte svůj web, doplňujete ho aktuálními informacemi a věnujete tomu spoustu energie? Děláte vše pro to, aby se jeho návštěvnost zvyšovala, ale jde to zatím pomalu?
Poradíme Vám, jak na to!
A pozor, nemusíte být právě profesionálem v SEO ani PPC reklamě. Základní nastavení pro zlepšení vyhledatelnosti zvládnete stejně snadno, jako jste tvořili Váš vlastní web s PageRide.
Zápisy do veřejných rejstříků
Ať už je Váš web o rybaření, vlastníte obchod s rybářskými potřebami, či píšete o svých cestách, měli byste na internetu zapátrat po veřejných rejstřících, kam Váš podnik či organizaci zapsat. Základními a nejvyhledávanějšími jsou bezesporu zápisy na google.com a seznam.cz. Velmi doporučujeme zápis v obou z nich. Nezapomeňte v popisu uvést, čeho se Vaše činnost týká, Vaši adresu fyzickou i webovou a kontakt.
Zápisy do zájmových rejstříků a portálů
Vyhledejte si na internetu sdružující portály právě pro Váš obor a vložte tam svůj zápis. Pokud například repasujete turbodmychadla do aut, zapište se na automobilová fóra. Chováte čivavy? Přidejte se na fóra o psech ;)
Potenciální klienti, zájemci si Vás pak mohou snadněji dohledat. Docílíte tak zároveň dalšího kvalitního a relevantního zpětného odkazu, o kterých si povíme dál.
Relevantní zpětné odkazy
Vyhledejte a navažte relevantní spolupráce se svými partnery. Zpětný odkaz zahradnictví na stránce výrobce oceli asi nebude to pravé ořechové, ale u takového distributora zahradní techniky může mít smysl. Případně lze zpracovat formou referencí, kde je zpětný odkaz na web také umístěn. Podobně jako na našem webu.
Publikování článků a originálního obsahu
Udělejte si čas a plňte Váš web originálním (žádné copy/paste) obsahem, který v sobě zahrnuje klíčová slova, odpovídá na možné dotazy Vašich potenciálních návštěvníků a může tak přilákat další nové zájemce o kvalitní a relevantní obsah. Inspirovat se můžete na našem blogu.
Sociální sítě – profil
Nejpoužívanější sociální sítí v Česku je Facebook a hned druhý za ním pak Instagram. Pokud uznáte za vhodné (zde je opravdu potřeba zvážit, či se poradit s odborníkem), založte si veřejný profil o vaší činnosti. Určitě zvažte i fakt, zda budete mít čas je aktualizovat a plnit fotkami, videi a dalším obsahem. Není nic horšího, než prázdná stránka s posledním příspěvkem z loňska.
Sociální sítě – aktivní účast ve skupinách
Na Facebooku také funguje velká škála různých zájmových a lokálních skupin různého zaměření a charakteru. Přidejte se k těm, které odpovídají Vašemu zájmu nebo místu působení a přispívejte do diskuzí relevantními komentáři, ve kterých můžete odkazovat také na Váš web, kde jsou uvedeny detailní informace.
Pokud si přeci jen nevíte rady, jak postupovat, velmi rádi Vám podáme pomocnou ruku. Kontaktujte nás pomocí našeho kontaktního formuláře a naše milá kolegyně Vám ráda poskytne individuální nabídku a pomůže s realizací.
- Komentáře jsou prázdné.