Slevové kódy
Slevové kódy jsou ideálním marketingovým nástrojem pro podporu prodeje. V administraci připravíte kódy, které rozešlete různými kanály mezi své klienty. Ti následně kód vloží během objednávky, a získají tak procentuální slevu na zboží. Pro klienty jde o moment podporující rozhodnutí o nákupu, obzvlášť pro kódy s omezenou platností. Majitel e-shopu tím navíc měří kanály, odkud odběratelé přicházejí, a validuje tak svůj marketing.
Přidání slevového kódu do systému je velmi snadné.
Sleva se nastavuje v % z hodnoty zboží (neaplikuje se na dopravu a platbu). Počet použití kódu může být limitovaný, nebo neomezený. Zároveň je možné omezit platnost kódu na určité období.
Nakupující v posledním kroku objednávky vloží slevový kód.
Sleva je rozepsána také na automatické faktuře.
A může být dodatečně upravena pro každou objednávku.